ZalogujRejestracjaSzukajZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki
 Ogłoszenie 

09 maja — początek akcji Prawdziwiej nie będzie;
22 maja — koniec akcji Prawdziwiej nie będzie;
23 maja — początek akcji Tego jeszcze nie było
23 maja — początek akcji Było minęło
06 czerwca — koniec akcji Tego jeszcze nie było
08 czerwca — koniec akcji Było minęło
01 czerwca — początek akcji Dziecinada
05 czerwca — koniec akcji Dziecinada

ZABAWA: 333 sposoby, w jakim można pokazać swoją aktywność na forum
    RARRYSNARRYDRARRY
Hufflepuff || Gryffindor || Ravenclaw || Slytherin
783 || 336,5 || 616 || 531,9

[T] ma pierwszeństwo, [NZ]/[Z] i [S] ustępuje tylko [T], i są sobie równe - nie używa się ich jednocześnie. [Z]/[NZ] oraz [S] górują nad [D] i [M]. Nie istnieje coœ takiego jak [P] do poezji albo [Di] do dribble. Więc np [T][NZ][D], albo [T][S][D], ALE NIE [NZ][S][D] albo [T][Z][S][D], bo Gospodziany TAG seria to nie seria z AO3 lub też seria w normalnym tego słowa znaczeniu.

W razie problemów z rejestracją - usuń polskie znaki z wpisywanych informacji.
Jeśli to nie pomaga, skontaktuj się z nami na FB Gospody
(kontakt alternatywny: klaqa@onet.pl)

Regulamin Główny || Regulamin Czytelni || Gospoda w pigułce
Aktywny udział w życiu forum
Do kogo się zwrócić

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Al
2014-01-15, 01:01
REGULAMIN GŁÓWNY
Autor Wiadomość
Al 



Opiekun Gryfonów


Wiek: 27
Dołączyła: 10 Kwi 2007
Posty: 2746
Skąd: Krakow/Jaworzno
Wysłany: 2014-01-15, 00:58   REGULAMIN GŁÓWNY


REGULAMIN GŁÓWNY


1. Administratorzy i moderatorzy mają zazwyczaj* rację. Jeśli uważasz inaczej, najpierw dokładnie zapoznaj się z Regulaminem, a dopiero później dyskutuj.

2. Każdy nowy użytkownik, po napisaniu 5 komentarzy w CZYTELNI może wziąć udział w Ceremonii Przydziału. Tylko ona uprawnia go do dostępu do działów +15/+18, jak również innych, ukrytych dla nieprzydzielonych użytkowników.

3. Na całym Forum istnieje zakaz uŻyWaNiA TrAwIaStEgO pIsMa oraz NIE UŻYWAMY CAPS LOCKA (można go użyć by podkreślić jakieś zdanie, jednak preferujemy prostą pogrubioną czcionkę), a także staramy się pisać na temat by unikać offtopowania.

4. Na forum obowiązuje język polski.
[dodano 01.09.2014]

5. Zakazuje się używania wulgaryzmów wobec innych użytkowników.

6. Zabrania się rozwiązywania prywatnych konfliktów na forum, dotyczy to również ShoutBoxa. Służy on do krótkich, zwięzłych wiadomości, rozmów bądź mniej ważnych ogłoszeń. Wszystkie negatywne wypowiedzi kierowane pod konkretnym adresem, bądź jeśli mod/admin uzna, że są kierowane pod adresem grupy osób, zostaną usunięte a ich właścicielowi mamy prawo wlepić ostrzeżenie.

7. Pisać kolorem mogą tylko osoby uprzywilejowane, czyli takie, które sprawują jakąś funkcję na Forum**. Jeśli zastanawiasz się jak stać się osobą uprzywilejowaną/co oznacza bycie osobą uprzywilejowaną, zajrzyj do Regulaminu Rang.

8. Zabronione jest kopiowanie jakichkolwiek treści z Gospody i umieszczania jej w miejscach dostępnych dla innych ludzi (bez zgody autora bądź tłumacza) oraz reklamowanie nowych for o podobnym wyglądzie i tematyce co Gospoda. Konsekwencją złamania tego może być nawet zbanowanie IP użytkownika oraz usunięcie z forum – bez względu na przydział, ilość postów czy czas, jaki spędził na forum.

9. Powinno stosować się do wszystkich regulaminów, zgodnie z ich przeznaczeniem, m.in. w czytelni obowiązuje dodatkowy regulamin, więc zanim zaczniesz czytać, komentować lub publikować teksty koniecznie się z nim zapoznaj.

10. Nie dyskutuj z moderatorem. Jeśli nie zgadzasz się z jego decyzją załóż temat w Skargach i uprzedzeniach. Dzięki temu Twoje zachowanie zostanie ocenione przez większą grupę osób, i, jeśli ostrzeżenie zostało dodane niesprawiedliwie – usuniemy je. Prosimy jednak o przemyślenie swojego wcześniejszego zachowania i zastanowienie się czy aby na pewno było ono poprawne.

11. Zabrania się wstawiania w podpisy bądź avatary obrazków pornograficznych i obscenicznych***, w których skład wchodzą: sceny seksu, zdjęcia/rysunki narządów płciowych, obrazki wulgarne i niesmaczne.Właściciel takiego banneru zostanie go natychmiast pozbawiony i otrzyma ostrzeżenie o wartości "2".
W podpisach treści erotyczne napisane powinny być maksymalnie "małą" czcionką bądź wcale.

12. Konsekwencje złamania Regulaminu Głównego i innych Regulaminów:
• Złamanie regulaminu – ostrzeżenie o wadze "1" lub "2"
• 3 ostrzeżenia – blokada pisania
• 6 ostrzeżenia – blokada wejścia na forum
• Ostrzeżenia trwają 160 dni.
Moderator ma prawo przyznać ostrzeżenie bez wcześniejszego upominania, jeśli użytkownik złamał jeden z punktów Regulaminu.

13. Usuwanie kont:
• Osoby, które mają 0 postów muszą liczyć się z tym, że ich konto zostanie po jakimś czasie usunięte. To samo tyczy się multikont.
• Konta użytkowników, którzy ani razu nie odwiedziły forum w ciągu całego roku – mogą zostać skasowane, niezależnie od ilości napisanych postów. Osoba której konto zostało usunięte z powyższych powodów, ma prawo założyć je ponownie.
• Jeśli konto użytkownika zostało usunięte na jego prośbę, nowe założyć może dopiero po upływie miesiąca.****
[dodano 07.05.2015]



* napisał/a:
– każdy ma prawo do pomyłek, dlatego proszę być wyrozumiałym;

** napisał/a:
– wyjątek stanowią:
• kluby, w których zasada kolorowania wypowiedzi NIE obowiązuje;
• akcje/konkursy, przy ogłaszaniu których użytkownik ma prawo użycia kolorów w ograniczonym stopniu. Tzn. do zaznaczenia nagłówków, domów, istotnych dla wydarzenia lub zmodyfikowanych po publikacji informacji bądź dat. Jednak kolorem przewodnim, pozostać musi podstawowy kolor stylu forum użytkownika; [dodano: 22.07.2015]
• w wyjątkowych sytuacjach - poza organizowaniem akcji i klubami - dopuszcza się zaznaczanie odpowiednimi kolorami nazw użytkowników, domów i punktów domowych; oczywiście zgodnie z powszechnie obowiązującą kolorystyką domów. [dodano: 22.07.2015]

*** napisał/a:
– nagość nie jest zabroniona, jeśli występuje w formie sztuki i przedstawia bardzo subtelną erotykę.

**** napisał/a:
W szególnych przypadkach, administrator może zdecydować o skróceniu tego czasu.


Ostatnio zmieniony przez Klawa 2015-07-22, 01:46, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
 
Klawa 



Opiekun Krukonów


Wiek: 25
Dołączyła: 01 Kwi 2007
Posty: 2026
Wysłany: 2015-07-22, 06:21   

Zaszły lekkie zmiany w Regulaminie. Dotyczą punktu 7.


Cytat:
• akcje/konkursy, przy ogłaszaniu których użytkownik ma prawo użycia kolorów w ograniczonym stopniu. Tzn. do zaznaczenia nagłówków, domów, istotnych dla wydarzenia lub zmodyfikowanych po publikacji informacji bądź dat. Jednak kolorem przewodnim, pozostać musi podstawowy kolor stylu forum użytkownika;
• w wyjątkowych sytuacjach - poza organizowaniem akcji i klubami - dopuszcza się zaznaczanie odpowiednimi kolorami nazw użytkowników, domów i punktów domowych; oczywiście zgodnie z powszechnie obowiązującą kolorystyką domów.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową